Skip to main content

Wat is het garantiebeleid?
Het is onze missie om al onze klanten een verrijking van hun woning aan te bieden. Daarbij komt kijken dat we garanderen dat zodra onze producten iets mankeren of door redenen niet volgens verwachting worden geleverd, het product opnieuw wordt gemaakt of dat we het aankoopbedrag terugstorten. Daarnaast geven wij een retourrecht van maar liefst 30 dagen. 

Niet tevreden?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kuotes.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

✓ Gratis verzending
✓ Binnen 3 tot 5 werkdagen in huis
✓ 150+ unieke ontwerpen
✓ Achteraf betalen mogelijk

De waardering van kuotes.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 22 reviews.